8,5 timmes skola

2009-09-24 @ 19:23:09

Hej på er :)
Torsdagar suger! Jag börjar kl 08:00 på morgonen och slutar 16:25. Det är något som jag verkligen inte tycker om, det är otroligt jobbigt att gå så länge. Man somnar nästan på sista lektionen, och man hinner inte med så mycket när man kommer hem! det blir direkt läxa och ingen tid för att vila upp sig, USCH. Lektionerna är långa som in i, jag vet inte vilken lektion som är längst men jag tror nästan att det är historian, och den är typ 1,5 timme. Som tur är så får vi en liten rast men den lilla rasten är bara i 5 eller 10 minuter. Det beror på vilket humör läraren är på. Idag var han på ganska bra humör så resten blev på 10 minuter.
Jag har en känsla av att jag klagar lite här, ska kanske sluta med det.
Över till något annat...

...Sophia var hemma hos mig innan för hon skulle lägga över sina bilder på ett USB. Efter jag och mamma hade ätit så följde jag henne en bit på vägen och så tog jag med mig Chilli också. Hade även med mig min älskade kamera och tog lite bilder, men jag hann inte ta så många bilder för det skulle tvunget börja spöregna, och jag blev typ livrädd att något skulle hända med min kamera, eftersom jag inte har någon kameraväska så jag fick stoppade in den innanför jackan och sprang och satte mig i ett skjul och väntade på att det skulle sluta regna. Kom hem och nu sitter jag här och glor, hade tänk att lägga in bilder som jag tog igår men det får bli sen.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback