Hem till Karin

2009-10-16 @ 16:42:17

 


Ikväll det det mat, idoltittande, skitsnack, chips och massa skratt, för jag, Linn och Kajsa ska hem till den underbart goa tjejen på bilden♥

Ska snart träffa Linn på willys så vi får allt vi behöver inför kvällen, sen bär det av till Karin, där vi ska laga mat och ha en rolig kväll tillsammans. Jag hoppas även på en kväll med mycket skitsnack, det var ett tag sen det bara var vi 4 så kan ju hoppas på att någon har en ny smaskig nyhet som vi kan sitta och snacka om i timmar. Jag hoppas att vi inte kör hem förrän 3 halv 4 på natten som vi brukade göra innan. Jag hoppas att någon säger något så vi skrattar så mycket tills det känns som om man ska kissa på sig. För att sammanfatta detta så hoppas jag att det blir en helt vanlig kväll med mina underbara vänner.

Nu måste jag verkligen skynda mig! Bilder och mer om kvällen kommer jag skriva om i morgon :)
Puss på er


Kommentarer
Postat av: Karin

Bäb :D ♥

2009-10-17 @ 11:28:40

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback