Gymmat

2009-10-26 @ 16:58:17

Hola :)

Har precis kommit hem från gymmet. Va där med Linn&Karin i en timme. Så nu har jag fruktansvärt ont i mina armar, undrar hur det kommer bli i morgon? dethär brådar inget gott
Ska snart ställa mig i duschen och sen blir det till att åka ner till stan med Linn&Karin och så ska vi äta lite kina mat, sen blir det nog att vi sticker hem till någon och sitter och snackar lite♥

Jag måste lämna tillbaka filmen vi såg i går, på tal om något annat. Det får jag absolut inte glömma, får sticka upp till mamma innan vi ska ses i stan!
Nu ska jag skynda på mig lite grann, känns som om det finns ton med saker jag ska göra innan jag kan köra iväg. Duscha, göra mat till Tias och pappa, läsa svenskan en gång till, välja kläder. Okej det var kanske inte så mycket, men lite iaf och nu ska jag börja med en av sakerna
Puss på er


Kommentarer
Postat av: Pillan

Ah, en flicka som blir adopterad.

2009-10-28 @ 13:24:38
URL: http://pernillaoscarsson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback