konstig dröm

2009-05-13 @ 18:29:28

Jag vill bara brätta en sak som hände i natt vid 01:10. Jag gick in till Mhattias och väckte honom lite lätt på axeln och så sa jag till honom
Jag- du får faktiskt gå och lägga dig i din säng nu!
Tias- Jag ligger redan i min säng
J- Nej, nu får du gå och lägga dig i din säng, för jag vill sova nu!
T- men jag ligger ju i min säng.
Jag kollar runt lite i rummer och "upptäcker" att det är mhattias TV och hans täcke så jag säger bara
- okejdå, sen gick jag och la mig igen xD
jag tror nästan att jag har drömt att Tias har tagit min säng och så ville jag sova eller nått i den stilen...

om jag skriver 130509 ( datum då ) vilket datum tror ni det är då, för mamma och jag hade en diskussion om hur man skriver ett datum för mamma tycker jag skriver fel, för hon tycket att det ska vara såhär 090513, men jag däremot tycket att det är ganska kompicerat för då tror man ju att det är 2013 eller vad tycker ni?


Nu sitter jag och bölar också! fan också. kollar på Grey's anatomy, vf ska alla såna program vara så nedstämmande för?

sen kommer jag böla ännu mer när jag kollar på Extrem HomeMakeover. för man blir så glad när dom blir glada och så bara börjar man böla en massa.
Nu måste jag göra italienska läxa och historia. När det är mycket läxa att göra så suger livet!
Puss/ Jessica


Kommentarer
Postat av: andrea

Hm, man skriver väl alltid året först (så som din mamma sa? :P) Skulle jag göra iaf x)

2009-05-13 @ 18:45:29
URL: http://mysweetdiary.blogg.se/
Postat av: emma

ledsen att säja att hannah har rätt:O

2009-05-13 @ 19:17:33
URL: http://emmasvahn.blogg.se/
Postat av: ulla-britt johansson

HA HA HA xD Drömmen!!!!!! xD

O de där med datumen. JAg tycker de e rätt så som du skriver, men jag har sett massa som skriver på de andra viset och de e massa förvirrande! Särskillt när de skriver de på utgångsdatumet på mat xD

2009-05-14 @ 18:11:20

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback