I'm coming no further

2009-05-25 @ 19:37:20
Godkväll allesammans
Har varit ute och gått med älsklingen nu för ett tag sen, gick en längre runda än vad vi brukar, tänkte att det kunde va lite snällt om han fick gå lite längre på sin födelsedag. Nu står jag här och hade nästan precis börjat till att ta mig i kragen för att börja plugga italienska, men ack o ve så blev det icke. För datan kom ivägen lite grann, försökte hitta en snygg bakgrund till bloggen. Har lust att ändra den lite.
Säg till om ni vet någon som gör snygga bloggar, den behövs piffas upp lite grann, ser lite sådär halv dann ut och man vill ju ha en snygg blogg. Men sen vill man inte ha en blogg som det är för mycket på, utan lite sådär lagom att vila ögonen på.
I morgon efter skolan ska jag, Kajsa, Pernilla och Maria hem till Linn för att börja filma på vårt lilla projekt till geografin. Det kommer bli fett skoj att göra det, sen kommer det nog ta sin lilla tid innan den blir klar också för vi kommer flumma ganska mycket å det kommer man inte så långt på, men vi har på onsdag med sen ska vi vara klara med den, men det kommer vi nog inte vara, men då kanske vi kan prata med Gunnar och se om vi kan få lite mer tid till den. Håller tummarna för det, för det behövs nog ganska så mycket.

Jag ska försöka mig på att måla fransk manikyr på mina naglar nu ska gå och fixa det nu.
Puss/ Jessica

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback