Cityakuten next!

2009-05-25 @ 21:00:15
Cityakuten börjar om 5 minuter och jag är glad för jag slipper plugga,
men det är verkligen ett så himla bra program, sen är det även den sista säsongen och sen blir det inte mer cityakuten, det är ganska tråkigt, men sen kan man ju kolla om alla avsnitt, vilket jag tänker göra, för kommer sakna det ganska mycket, det programet gör min måndag varje gång.
men nu börjar det så nu ska jag gå och lägga mig i sängen och kolla med spänning för i förra programet så började Neela och hennes pojkvän bråka och det tycker inte jag om, så får se hur det går med det ikväll
Puss/ Jessica


Kärlek på dom <3

Kommentarer
Postat av: Fillan

Bästaste <3

2009-05-25 @ 21:45:40
Postat av: Pillan

Röv hål jkag missa de IGEN xD Jag har missat alla utan 2 program ahha LOL

2009-05-27 @ 11:56:08
URL: http://pernillaoscarsson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback