25/5-09: Back to school

2009-05-25 @ 14:49:12
Heeej
Vi kan börja med lördag och säga att den var sjukt kul. Jag har saknat ringen jätte mycket <3, så tack så mycket för den väldigt bra och roliga kväll! Söndagen hände det inte så mycket, skulle egentligen börjat med italienska, men så blev det inte. Jag är dåligt på att plugga "/
Idag är det måndag och vad har jag sagt innan om vad jag tycker om måndagar ? ... JO! att jag hatar dom väldigt mycket, för att vi har först en lektion sen har vi håltimme, sen har du lektion igen och sen slutar alla typ förutom jag som ska tillbaka till skolan för att ha italienska, vilket jag är trött på nu, Fast jag är ganska så trött på hela skolan nu! JAG VILL HA LOV!  Men det har varit lite positivt idag också, ska börja filma till geografin i morgon, var och provade massa peruker och kläder innan. Pernilla och Linn fick på sig en kostym så dom såg ut som en björn xD...hmm jag hånglade upp en björn också..mmm mysigt! Linn fick en bild på det så lägger upp den..Grraw på det ;)


Nu är det dags för mig att kolla igenom italienskan
Puss/ Jessica

Kommentarer
Postat av: Maria :D

Haha Graw? :P

2009-05-25 @ 15:06:47
Postat av: Pillan

LOL :D

2009-05-25 @ 15:19:02
URL: http://pernillaoscarsson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback