22/5-09: Angus thongs and perfect snogging

2009-05-22 @ 22:30:00
Hejsan allihopa
Går kvällen/natten hemma hos Hanna var helt sjukt kul!  kom hem till Hanna vid halv 7 tiden, åt lite mat ( som var mycket god! ) satt och snackade lite och sen bestämmde vi oss för att gå till skotten och handla frukosten och den bestod av rostebröd, yoggie och juice, köpte lite godis också. Meeen innan vi gick ville vi ha ett gruppfoto på oss alla, alla blev ju inte så bra, men några stycken iaf. ( hanna glöm inte skicka bilderna till mig! ) när vi kom hem så åt vi efterrätt, sen blev det in till TVrummet och prata lite skit och så åt vi ganska mycket godis och chips, vid 1 tyckte vi att kl var mycket och alla var lite små trötta så vi gick upp på Hannas rum och gick och la oss, men vi somnade inte direkt precis ;) Hanna började göra en massa konstiga ljud och hoppar runt i sängen och typ väser...så det är ju ganska svårt att hålla sig för skratt, och så fortsatte vi och med vi menar jag Linn, Hanna, Karin och jag tills kl var halv 4- 4 sen somnade vi
- Linn, vill du komma över och mysa? var en av sakerna Hanna sa med konstig peddo röst...det kan jag säga åt det är HAHAHA, jag skrattar så fort jag tänker på det. Detta är en kväll/natt som man kommer minnas länge till.
Vid 1 så var jag hemma igen, gick en runda med chilli, och sen bar det av till maxi för att handla med mamma, gick in på Lindex för dom hade rea på klänningar, men hittade ingen snygg så det sket sig litegrann..

nu sitter jag här och har precis blivit förälskad i ett väldigt bra band som jag hörde i en film som så mycket som heter Angus Thongs And perfect Snogging! Väldigt gullig film
Stiff Dylans heter dom och här kommer en låt av dom bara för dom är så bra!


ska kolla på film med bror
Puss/ Jessica

Kommentarer
Postat av: Hanna

hahaha, tack för igår/idag :)

<3

2009-05-22 @ 22:41:17
Postat av: Pillan

GRATTIS din blogg. Den ville leva igen o vara snel mot mej :D

2009-05-22 @ 22:46:38
URL: http://pernillaoscarsson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback