21/5-09: checka vädret

2009-05-21 @ 11:04:56
Hej hopp
Jag kan börja med att säga att gårdagen var så jävla rolig! Hanna ditt skratt, jag älskar det. André ditt skratt var också ganska så kul ;). Men vi satt och snackade skit för det mesta, och sen kan jag pålägg att ingen av oss har något privatliv längre....Eller jo kanske lite, men det är inte alls mycket i så fall, herm herm.
Jag och Pernilla cyklade hem vid kvert över 1 något, kom hem vid halv 1 och satte mig och snacka med Pernilla över msn, meeen så kände jag att jag inte orkade mer så jag gick och la mig vid 2.. fick sova till 10 idag! tack mamma det var snällt, för hon brukar väcka mig vid 9 halv 10, men om man är ledig så måste man ju få sova länge!

Ska hem till Hanna ikväll och fira henne :) . antagligen blir det en massa mat och skitsnack med ringen :). Det ska bli skit kul, det va längesen vi träffades men ändå inte så längesen och så ska vi sova över där också...Jag har en känsla att det inte kommer bli så mycket sömn denna natt, fast jag har inte så mycket emot det för kvällen/natten är ju spenderad med mina älskade ringen medlemmar <3

sen vill jag tillägga att vi ska alla kolla hur vädret är den 25/5 för om det är fint väder så blir det en fin sommar, och det är dåligt väder blir det en dålig sommar... jag vet inte om detta stämmer, men dom andra gångerna dom har gjort det har det stämmt..så håll koll vilket väder det är då!

Nuu ska jag gå och städa lite på mitt rum, skriver mer om dagen/natten i morgon :)
Puss/ Jessica


Kommentarer
Postat av: pillan

Huh deras skratt!! Jag trodde jag svimma. Nej men fan, haha. De ska nog fan bli mina ringsingnaler och sms signaler i framtiden ha ha ha xD

2009-05-21 @ 16:25:15
URL: http://pernillaoscarsson.blogg.se/
Postat av: Linn

HAHA! .. Pernilla du skrattade så att du inte fick luft såg det ut som xD... Herregud, jag har aldrig skrattat så mycket som jag gjorde! Så FORTSÄTTER han o skratta med!! .. SHIT han tar ju dö på en ! .. Hannas skratt räcker länge xD

2009-05-21 @ 17:05:25
URL: http://martinssoon.blogg.se/
Postat av: pillan

Eh Linn har damp? palla skriva till MEJ i din blogg? Haha men de var sant, jag fick inte luft. Jag får inte luft när jg skrattar på allvar. Så de så haha.



Dessutom du e ful Jessica xD Måns e ju söt på den vidjon xD

2009-05-22 @ 14:29:00
URL: http://pernillaoscarsson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback