20/5-09: Heta stolen!

2009-05-20 @ 18:07:04
Hejsan!
Ja! det var ju ett ganska så bra tag sen jag skrev sist, om jag ska vara exakt så var det en vecka sen, det känns ju sådär. men nu kommer ett litet inlägg iaf.
Jag kan ju börja med att säga att vi har 4-dags lov! det firar jag Linn, Kajsa, Karin, Maria, Pernilla, André, Sophia och kanske Hanna ikväll. Vi ska sitta och vräka i oss chips läsk och godis ( nyttigt eller hur ) men firar man så ska man fira stort och det är just det vi gör också så nu släpper vi att det kanske är lite onyttigt. Vi ska även köra HETA STOLEN! så ikväll kommer vi få reda på en väldigt massa saker :)  tihi.
Var nere i stan nyss med Kajsa och Linn, var inne på apoteket men hittade inte det vi behövde så gick till Cecilias och åt glass. det var mycket mumma men som vanligt när man äter glass så fryser man, det är något jag inte tycker om, men jaja det var jätte gott iaf så det spelar inte så stor roll om man tänker efter lite grann.

Jag och Linn var och jobbade i våxtorp igår och jag kan säga att vi hade jävligt kul! det var väldigt längesen det var så kul att jobba... Men påfyll är bäst när han kommer med sina cp skämt. Men sen var vi ganska så bäst för vi sjöng Like a virgin väldigt högt och falskt..sen gjorde vi andra saker till också. men det behöver vi inte gå in på ;)

Ska strax ut med vovven och sen blir det till att börja med maten, sen sticker jag upp till mamma och hämtar chips och sen träffa Kajsa Sophia och Pernilla vid bron kvart i 8 sen har vi cykelrace hem till Linn.
Något jag inte tycket om var att jag fick en tid att vara hemma av mamma, vid 12-1 tiden..jag menar jag kommer vilja stanna längre, men sen ligger dom och sover och då kanske jag kan stanna ett litet tag till innan jag cyklar hem, för jag vill inte cykla hem själv för tänk om det kommer någon fulisgubbe å säger typ vill du ha lite godis och så kanske menar han något annat med det. Men jag brukar övertänka lite på saker...
men nu ska jag gå med chilli.
Puss/ Jessica


tänkte bara slänga in denna också, den är kul om man har samma humor som mig ;)


Love this song!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback