130509: nationellt prov

2009-05-13 @ 16:17:59
Hade nationellt prov i matte i morse fick gå upp kl 7 för att skolan skulle tvunget börja kl 8 -.-
provet gick nog ganska så bra, svarade på alla frågor, men har knappast rätt på alla. Slutade halv 2 för vi fixade så vi inte hade någon matte och sen hade jag redan gjort klart mitt powerpoint arbete så jag linn och maria gick tidigare. Ganska så skönt, fick även reda på en sak som irreterar mig GANSKA så mycket! Tänker inte ta upp det för det kommer bara bli en massa bråk och det har jag verkligen ingen lust med. Man kan ju kolla hur det gick förra gången vi bråkade, det var otrevligt och inte kul alls så jag vill ej berätta vad det är. Men sen är det nog inte lönt att ta upp det, för det var väldigt längesen det hände. Men ändå, om det bara hade fixat sig då så hade det nog varit bättre idag!
Nog om det. Jag tycker inte om att skriva om problem, så nu går vi över till mitt powerpoint arbete istället, när jag kom hem så började jag finslipa lite på den och nu blev den mycket bättre än innan. Är väldigt nöjd, hoppas på ett VG här.
Nuu ska jag gå och plugga historia -.-' SNNAAARK!
Puss/ Jessica

Kommentarer
Postat av: Pillan

De vart inte jag som såg den :P Men de kan de säkerligen vatt. Höhö

2009-05-13 @ 17:20:14
URL: http://pernillaoscarsson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback