100509: Stackars min puppesnupp

2009-05-10 @ 19:37:52
heej
det har inte hänt för mycket idag tycker jag, skulle gjort historia frågorna, men NEJ det kunde jag icke för jag hade tagit med mig fel kellogieblock hem. Så jag får göra det i morgon istället. Fast jag har gjort lite nytta iaf, började på mitt PowerPoint arbete idag, gjorde 3 sidor sen orkade jag inte mer.
Innan idag så var jag ute och gick med älsklings vovven så kommer vi på västerleden för hade gått laga rundan med honom, och på andra sidan vägen står där en en lite pojke å klappar en hund, så får den hunden syn på chilli och rusar över vägen och på vägen är det fullt med bilar. När han kom fram så började han bjäfsa med chilli så dom hamna i ett slagsmål men som tur var hade jag chilli i koppel och typ ryckte upp honom till mig och gick där ifrån. När vi hade kommit en liten bit så släppte jag ner honom igen och då får den hunden syn på det och börjar gå efter, så jag försöker få bort den där ifrån men lyckades inte så det kom 2 andra män och hjälpte mig men det gick inte så bra för då började hunden visa tänder och skälla på dom, och så sprang den mot skotten. Å jag tänkte inte mer på det utan att det va skönt att den var borta från chilli så jag gick hem. Så började jag nästan böla för jag tänkte om chilli hade varit okopplad så kanske de hade gått lite annorlunda, han hade kanske sprungit ut på vägen och blivit påkörd för han blir alltid överglad när han ser en annan hund, eller så hade han fått flera bett av den dumma demonhunden, men nu var han ju kopplad så de var jag väldigt glad över. Å Chilli mår bra, har inte hittat nått bett på honom så tummen upp på det.
Nu tycker jag vi ska skriva nått annat, blir bara lite ledsen när jag "snackar" om det.
 
Meeen igår var jag och mamma i Halmstad och kollade runt efter en bikini, men inne i stan hittade vi inget alls, eller vi hittade lite kläder till Mhattias och 2 linne till mamma, sen 2 par shorts till mig, 3 linne. Eftersom vi inte hittade några bikini körde vi till Eurostop och kollade där. Hittade en bikini till mig på H&M men ingen till mamma så vi körde till InterSport och där hittade mamma äntligen sin bikini och jag hittade en till så jag köpte den också, men mamma var med och delade priset med mig för den var ganska så dyr. Tack för en låång men kul shoppingdag mamma <3
Allt jag/mamma köpte till mig. Om vi börjar överst. Rutiga shorts H&M 198:- Linne H&M 49:- Prickigt linne H&M 49:- Linne/tunika H&M 123:- Mjukisshorts 98:- Prickig bikini H&M 198:- T-shirt H&M 49:- Blommig bikini intersport 700:-


Jag har äntligen köpt en plattång, den är väldigt gullig för den är liten och den är rosa, och bara för den är så gullig så kommer det en bild

det får bli en bild till med mig och chilli på den för jag älskar mig vovve <3

jag känner för att lägga upp en bild till som jag har gjort om.

nu ska jag kolla på transporter 3
Puss / Jessica

Kommentarer
Postat av: Pillan

Du skulle kunna få skänka de där vita linnet till mej! om de hade varit svart ;)

2009-05-10 @ 20:50:17
URL: http://pernillaoscarsson.blogg.se/
Postat av: emma

SV: typ massa:( falska vänner mm<3

2009-05-10 @ 21:09:37
URL: http://emmasvahn.blogg.se/
Postat av: Pillan

Vart den hunden brun föresten? vart en lös hund som sprang runder vid skotten igår.

2009-05-12 @ 22:56:26
URL: http://pernillaoscarsson.blogg.se/
Postat av: Pillan

Med sur ägare dessutom haha xD

2009-05-12 @ 22:56:50
URL: http://pernillaoscarsson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback