070509

2009-05-07 @ 20:16:10

Hejsan alla c. .....
Idag gick jag upp den hemska tiden vid 06:50 för att sen träna på italienska glosorna som jag inte kunde på lektionen.
Gick igenom lite om vad som kommer komma på provet, jag kommer nog så rätt så dåligt på det, för jag har glömt i princip allt vi har gått igenom. Det är inte så bra men det går ju som det går. Simmade på idrotten idag. Det var rätt så kul, hade en tävling med simfötter. Fan vad det tar i benen, kände när jag gick upp det kommer bli lite träningsvärk i benen i morgon, men det är ju bara bra för då vet man att det har gjort någon nytta. Efter satt några tjejer i bastun och snackade lite, och så kom vi försent till lektionen med seger, men å andra sidan var det inte så många som brydde sig om att vi kom försent till just den lektionen. Jag kan ju säga att hon blev ganska så sur, fast inte så sur så vi fick någon utskällning, så det är tummen upp för det.
När jag kom hem så skulle jag sätta upp moppen så sitt gamla, rostiga stöd och så bara hör jag att det typ låter lite konstigt å moppen typ åker ner igen som om jag inte har fått upp den riktigt så jag försöker igen men det går inte och så böjer jag mig ner lite för att kolla på stödet och så är det helt av i ena enden/änden (vet inte vilken det ska vara) jag får ringa in till mamma och be henne komma och hjälpa mig ställa upp den på den andra sidan, och när pappa kom hem fick han hjälpt mig med att svetsa ihop den igen så nu står den stadigt igen.

Skulle egentligen varit hemma hos Kajsa och kollat film med henne och Lina, men det blev inte så för mamma ville iväg och handla kläder, och det tackar man inte nej till precis...men jag hittade inget kul, eller jo det gjorde jag en klänning, men den fanns inte kvar i min storlek och det var ganska synd för det var väldigt snygg och lätt typ, en sån man kan ha flera gånger.
Funderar på att börja med mitt PowerPoint inlämning, men jag är inte riktigt säker på hur man ska göra, jag vet inte riktigt hur hon vill att det ska se. Fast vi har ju fått en lapp av henne...

Snart är det lördag och det betyder ny/nya bikini och nya kläder. Ska till Halmstad med mamma och shoppa lite. Ska då leta efter en snygg bikini eller bikinisar och en klänning till skolavslutningen, men det är kanske lite tidigt att kolla till det nu. Men man kan ju kika lite och om man inte hittar nått annat kan man ju köpa det.
Nu ska jag försöka börja med PowerPoint arbetet
Puss/ Jessica


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback