060509 ?

2009-05-06 @ 20:55:48
Hej igen
handledarkursen gick bra, det var ganska så intressant att lyssna på, men fyfan vad mycket det är att lära, förstår inte hur man ska få in allt i huvudet, det ända som var dåligt var att man fick GANSKA så mycket ont i röven och så menar jag ganska så ont, inte bara lite utan GANSKA, nu har jag skrivit ganska rätt många gånger, men jaja...och nu tar det bara 2 veckor innan jag får köra lagligt. Det är mycket positivt.

Nu ska jag snart äta mat, ganska så sen mat om jag får tillägga,
sen kan jag ju påpeka att jag har inte gjort min italienska läxa...SNUA kommer bli rätt så sur, men jag kan inte hjälpa att jag har varit på handledarkurs, så lalalalalal
nu tjatar mamma på mig att hjälpa till -.-
Puss/ Jessica

Kommentarer
Postat av: Fillan

Skämtar du med mig????

Det var INTE intressant att lyssna på :O hehe^^

2009-05-06 @ 21:50:08
Postat av: Pernilla Oscarsson

Haha precis! Orka äns gå på aktion! Visst de kan finnas nått intressant, men hallå, en aktion i våxtorp, hur intressant låter de? xD haha.



Uh jag borde gå den där grejjen! Men jag pallar inte! Jag orkar inte tänka på körkort! Jag kommer inte våga sätta mej bakom ratten! När jag väl sitter där så kommer jag få känslan av att döda alla haha! Liksom kommer Axel gåendes, då skulle jag satt gasen i botten o mosat honom. Sedan skulle jag aldrig mer äta ketchup. Inte äns chilisås. Hemskt men sant!

2009-05-06 @ 23:02:56
URL: http://pernillaoscarsson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback