060509: handledarkurs

2009-05-06 @ 08:51:55

Godmorgon :)
Jag har äntligen fått tillbaka mitt internet. Jag har typ varit lite smått död nu i 3 dagar men nu har jag återupplivats.
Även denna dagen slutar vi en timme tidigare för att Nadja är sjuk. ( tror jag det var iaf )
Sen vid halv 5 så ska gå den dendära handledarkursen -.- ganska så lååångtråkigt men det är bara bra vi gör den nu, har ingen större lust att köra olagligt.  jag skriver nog mer om idag ikväll

Igår så var jag och Linn å jobbade igen. Det var roligare denna gången, fick sålt mycket mer än förra. Jag måste ju säga att när dom öppnade grindarna så som vanligt så sprang alla gamlingar in för att dom skulle  ha SIN plats, och så är där en tant som skriker väldigt VÄLDIGT högt. GÅ BORT DÄR IFRÅN!   sen var där en anna gubba och gumma som gick och tog sina plater, dom la t.o.m. mjuka kuddar på sin plats och sen går dom och kollar lite på vad det finns och bara sådär så kommer det en GUBBJÄVEL och bara öser bort derar kuddar och tar platsen, sen kommer ju gubben tillbaka för att han vill sitta på sin plats och så säger han  - Men vi satt ju här. och så säger han gubbsaken att -NI GICK JU!
jag blev ganska så sur på honom, fick lite lust att slå till hans ölmage lite grann. Men jag menar att man brukar låta dom äldre få ha sina platser för dom är ju gammla och behöver det. GUBBFAN!
Men vi behöver ju inte skriva mer om det nu för jag blir bara lite sur...Gert som vi jobbar för är väldigt väldigt snäll, han kom igen vid halv 9 och sa att han kunde ta över ett litet tag till så kunde vi gå hem, och sen hade vi tagit en macka och så sa vi till honom att han kunde dra av det på lönen, men NEJ det bjöd dom på. Det är ganska snällt!

Men nu ska jag köra och möta Linn
Puss/ Jessica


Kommentarer
Postat av: Pernilla Oscarsson

Ah justet! De har ju bara varit din ande som vatt i skolan o så ;)

Hahaha! Såg de Linn hade filmat! Jag höll på o skratta ihjäl mej xD Man kan ju ,nästan tro att de skulle på nån konsär! Hujeda mej.

2009-05-06 @ 14:18:39
URL: http://pernillaoscarsson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback