050509: Inget internet

2009-05-05 @ 12:29:10
Hejsan allihopa
jag har inte skrivit nu på ett tag men det beror på att jag inte har något internet där hemma, det är väldigt frustrerande omj jag får lov att påpeka det. Sitter i skolan nu och har rast, ska snart ha engelska för den har blivit framflyttad för att vi har ingen historia det är mycket bra, men efter engelskan så ska jag Linn och kanske Pernilla köra ner till Roffes och äta lite, sen ska jag och Linn till Våxtorp och jobba, ska bli kul men det kunde ju varit lite finare väder...regnar en massa, eller inte en massa men det regnar och det är ganska så tråkigt. men vi kan ju hoppas att det blir fint väder i morgon istället :)

men nu ska jag nog gå upp till skåpen...skriver mer ikväll
Puss/ Jessica

Kommentarer
Postat av: Pernilla Oscarsson

Hur kan du äns tänka tanken att överleva utan internet? :O Jag hade blivit död -.- :O haha XD

2009-05-05 @ 19:51:54
URL: http://pernillaoscarsson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback