Snö

2009-03-12 @ 16:16:23
godmiddag på er.

för det första så vi prov i historia i morgon och jag får nästan damp på det. Detta provet kommer inte gå bra alls, dels på att jag kankse inte har pluggat allt för mycket dåligt av mig! hehe fast sen kan jag nästan alla frågor på första pappret. andra sidan av pappret kan jag sådär "/.
När jag kom hem från skolan så skulle jag börja med historian då men jag hittade inte mina papper någonstans letade där jag kommer ihåg var jag hade dom sist, så kom jag på att jag hade glömt dom i skolan AJ AJ AJ! inte bra alls, men snälla mamma erbjöd sig att skjusta mig till skolan så jag kunde hämta dom. Tack mamma <3.
anledningen att hon körde mig var att ( vi kommer in på den andre saken nu ) det snöar en massa ute. vilket jag avskyr för tillfället, de är meningen att de ska vara fint väder ute! MEN NEJ! de skulle tvunget börja snöa usch usch usch.
nu ska jag gå och ta något att äta känner mig lite småhunrig
/jessica


vill bara tillägga att jag ska ut och gå men chilli i detta onödigt snöande väder.
tyck synd om mig!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback