SkoOholic

2009-03-16 @ 16:57:30
hej igen :)

idag har jag köpt nya skor IGEN, hehe men jag kände mig tvungen dom ropade mitt namn! typ såhär
- JESSICA, kom och köp mig
- med glädje säger jag då....
Lina Linn och Kajsa kommer hem till mig sen vid halv 7 tiden. och då blir det filmtittande hihi mycket mysigt och trevligt kommer det att bli. ska snart äta och sen ut med vovven, sen blir det av till mitt skrivbord för att plugga italienska ÖÖHHH jag pallar inte med det. Ska blir skönt att börja på tyska i 2:an istället.
men nu har pappa ställt fram maten
hörs/ Jessica

dessa skorna blev det köpta på SkoDon kostade bara 449 kr (y)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fråga mej fan int, han e väl kåt i mej eller nått :O haha. nej men fan. Han e säääbb

2009-03-16 @ 17:05:09
Postat av: Pernilla Oscarsson

Fråga mej fan int, han e väl kåt i mej eller nått :O haha. nej men fan. Han e säääbb

2009-03-16 @ 17:05:54
URL: http://pernillaoscarsson.blogspot.com
Postat av: andrea

Uhuh, de var schnygga! (Y) Jag vill också kunna gå i högklackat utan att snubbla fram! :O ;)

2009-03-16 @ 19:39:07
URL: http://mysweetdiary.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback