så länge vi båda andas

2009-03-23 @ 21:21:44

 hoppas de inte gör något att jag typ "snodde" din ide kajsa?

ville bara säga att jag har suttit och bölat lite nu. För att jag har läst ut min väldigt bra och vakra bok :(
jag vill inte att den ska vara slut, jag tycker att den kan forsätta i all oendlighet för den är så förbannat bra.
men nu ska jag inte sitta här och vara deppig. fast de är lite svårt att låta bli.
om vi ser det på den positiva sidan så kan jag börja läsa Edwards bok nu så det är ju *HAPPYFACE*.

har fortfarande inte gjort engelska glosorna "/ huum...kan inte så bra, men jaja kan träna i mon istället har hela dagen på mig. men nu ska jag kolla på Cityakuten
Puss/ Jessica


Kommentarer
Postat av: Pernilla Oscarsson

Hahah, de där med pizza o pizza. Ärligt jag skrattade på mej själv. De vart psykiskt kul.



Fan jag missade typ 50 min av city akuten -.- såg bara 10 haha. Du e inte ensam om glosorna föresten ;)

2009-03-23 @ 22:05:26
URL: http://pernillaoscarsson.blogspot.com
Postat av: Kajsa Victorson

haha, klart du får sno min ide xD

bilden var mky fin, typ RÖD!

2009-03-28 @ 16:54:01

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback