pain!

2009-03-21 @ 12:55:11
hejhej

kan ju börja skriva att gårdagen blev väldigt lyckad, jag hade skit kul hoppas ni andra också hade det också!.
lina nästa gång tar vi de lugnt med drickan ;). Men som sagt så var det kul. Fick dansat av mig lite grann.
måste göras om snart. kom hem vid halv 3 tiden, gick och la mig, sov till 9 -.- USCH. jävla tidningar, men de är ju pengar så ska inte klaga. menmen
ska snart ut med chilli en runda sen blir det sängen för mig, är dödens trött och har väldigt ont i mina fötter efter allt dansande, jäkla skor, men jag älskar dom ändå.

nu ska jag dra
Kram/ Jessica

Kommentarer
Postat av: emma

drack du o lina mkt?:P <3

2009-03-21 @ 16:27:33
URL: http://emmasvahn.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback