kladdkaka kväll.

2009-03-13 @ 16:05:48
histoia provet va idag... tror de gick rätt bra, kunde nog gått bättre, men jaja. Det är fredag och det betyder helg =) mycket skönt, men jag kommer sitta och plugga hela lördagen och hela söndagen för har italienska prov på torsdag "/, det känns sådär för jag förstår mig inte på det språket alls! men får väl försöka ska ju ha de i 1½ år till så de är bara att kämpa på.
ikväll ska jag till beroende-av-twilight-kajsa :) hihi ska äta en massa kladdkaka och kolla film :) lina ska också komma :D
massa mys på det <3.  men så ska de komma hit folk ikväll, så jag är tvungen till att äta hemma. men det får väl gå, tar inte så lång tid sen blir det då vidare till kajsa. satt och kolla innan på YouTube så tänkte lägga in ett klipp på en tjej som har fått chansen att intervjua alla skådespelare i Twilight, huum. Det man kan säga att de är väldigt pinsamt. Hon är konstig och kommer få typ höra detta i hela sitt liv xD.

Kommentarer
Postat av: emma

dan va fint det var med blommarna:O hur har du lagt in det? <3

2009-03-13 @ 17:08:49
URL: http://emmasvahn.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback