Förkylning på G

2009-03-30 @ 17:57:52
hej hopp
har varit ute en runda med chilli nu, det var mycket skönt och mysigt. Man kan ju inte klaga på vädret precis solen lyser och det är rätt varmt ute så det är tummen upp på det. Har väntat på solen länge nu, så nu är det bort med alla vinterkläder och fram alla vårkläder istället.
skolan har gått ganska snabbt idag. Först hade vi matte och jag gjorde kanske en eller två upppgifter resten av lektionen satt jag och prata med Linn och Karin. Sen var det geografi det var ganska tröttsamt, gjorde 2 frågor till provet sen gick jag och Linn lite tidigare, sen var det hem och träna på Italienska glosorna ( som var väldigt onödigt ) för att vi hade inte ens förhör på dom. Fast det hade inte varit så smart om jag inte hade tränat på dom och hon hade haft förhör på dom så det gör ju inte så mycket. På lördag ska jag och mamma till Ängelholm och hälsa på Pia, ska lämna in min kamera och se vad som är fel på den för tillochmed mamma tycker att den tar dåliga bilder nu (ÄNTLIGEN) och så ska vi nog kolla på en ny kamera till mig. Jag vill även köpa en såndär dom drar bort håren, jag kommer inte på vad den heter med typ epilator eller nått sånt heter den. Har hittat en för 779 kr tror jag den var, Den är rosa med blommor på, gulligt.
jag kan ju även påpeka att jag hatar min mobil för tillfället, för den typ lägger av bara sådär, som när jag spelar på den eller ska prata med Linn och det är ganska jobbigt om jag får säga så! men jag har en "glad" nyhet och det är att jag får lov att byta mobil 30/5 *HAPPY FACE* goodiegoodie
börjar även känna att jag är påväg att bli förkyld. Har ont i min hals så det bänner! jag skit ont när jag ska svälja sen har jag ont i näsan med. Detta är inget bra för jag har inte tid att vara sjuk men det får väl bli som det blir, det hade varit bra om jag hade vait sjuk på torsdag för då kan jag plugga mer på idrottsprovet men man ska ju inte precis gå och önska att man ska bli sjuk för när man väl har blivit det så vill man bara bli frisk.

Satt och prata med pappa innan. Om hur vi ska göra med poolen i år.... och såhär har vi planerat:
VI SKA KÖPA NY POOL. en som är stor och ganska djup och så ska vi gräva ner den också :D hihi fatta vad jag är glad.
POOLPARTY i sommar allihopa!
här är då en bild på den. rätt ful bild eftersom poolen är inklippt men jaja. POOLEN är naiZ
den är 5.5 m lång och 3.7 m bred och 1.22 djup. precis så jag bottnar ;)


men nu ska jag borsta chilli
Puss/ Jessica

Kommentarer
Postat av: andrea

Åhh! Jag vill också ha pool :O En nedgrävd... Bajs på dig, jag är inte alls avundsjuk, lalala! Haha x)

2009-03-30 @ 19:34:09
URL: http://mysweetdiary.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar: haha din lille jävel du lyckades. Jag kan lägga upp några bilder i bloggen? :)



Nedgrävd pool jag dör, jag mst få komma och bada i den då ju ;O

2009-03-30 @ 21:13:20
Postat av: sophia

svar: haha din lille jävel du lyckades. Jag kan lägga upp några bilder i bloggen? :)



Nedgrävd pool jag dör, jag mst få komma och bada i den då ju ;O

2009-03-30 @ 21:14:01
URL: http://lifeofsophiacaswell.blogg.se/
Postat av: andrea

Jag ska vara jättesnäll :Ö (a)

Asså man typ renar kroppen genom att bara äta frukt och grönsaker och dricka vatten. Man får ut alla slaggprodukter och allt sånt^^

2009-03-31 @ 21:42:21
URL: http://mysweetdiary.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback