Bröllop och födelsedags fest

2009-03-29 @ 21:08:55
hej alla glada
gårdagen började med att sälja tidningar. Det gick ganska snabbt så jag kom hem i tid till att duscha och fixa till mig lite.
När alla i familjen var klara så kom Lasse och körde oss till Boarp där festen skulle vara.
Det var typ som en länga och det var extremt mysigt där inne. Öppen brasa och mycket fint dukat, en mycket cool bar också.
Maten var jätte god. Musiken var bra fast dom kunde spelat lite annat också men jaja. När vi satt och åt så sa Jeanette och Kurt att dom hade gift sig i smyg när dom var i thailand, mycket gulligt. Det blev även väldigt mycket dans, jag kan ju säga att jag har väldigt ont i mina fötter av allt dansande. Ida och Anna det är något vi får göra om snart. det var längesen jag hade så kul med er har saknat er väldigt mycket! Jag tror inte jag har skrattat så himla mycket i hela mitt liv så jag vill bara säga TACK till mina underbara kusiner för igårkväll.
sen har vi bestämt att vi ska ha en årlig fest som denna här (y) det tycker jag bara är bra för fyfan vad kul det var!
Detta är ett minne för livet. typ vid 12 så kom dom in med nattmat ååååhhh gud vad gott det var mackor med en massa pålägg Yummie Mummie. Kom hem vid 03:40 så har ju inte sovit så värst mycket men det gör inte mig så mycket för det är bara värt det + att jag har sovit hela dagen, gick jag la mig vid halv 1 och vanka kl 6. Kanske inte så bra för jag kommer inte kunna somna ikväll men jag kan ju kolla på film eller något sånt. 

Var även och hämtade chilli idag. man märker att man har saknar honom för det var ingen som kom och hälsade på mig i morse när jag vaknade, men hämtade honom vid 12 tiden. sen var det ju direkt hem till soffa och nanna lite.

men nu ska jag gå och lägga mig i min väldigt sköna säng och kolla på tv
Puss/ Jessica


Grattis Jeanette och Kurt <3

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback