270309

2009-03-27 @ 16:25:50
Hej Hej
idag var det en annolunda morgon för att det var pappa som väckte mig istället för mamma, hehe men dom väcker helt olika mamma kommer in och säger dags att vakna lite försiktigt, medan pappa kommer och drar upp rullgardinen och säger gå upp nu kl är halv 8. Jag gillar mammas väckning mer än pappas.
började inte förrän 09:40 så jag och chilli gick upp till mamma och hälsade på henne, men det var lite mycket folk där så hann inte prata så mycket med henne.
skolan var som vanligt och med vanligt menar jag DRYG med stora bokstäver. skulle fått reda på historia provet med det blev det inte för han hade inte rättat alla, men ska få reda på det nästa vecka istället. musiken och svenska var som vanligt.

När jag kom hem så körde jag och mamma till maxi för hon skulle byta en tröja. jag köpte nya nylon strumpbyxor. svarta. det var typ köp 5 för 59 eller så sånt, och det är alltid bra att ha sånna till hands.
och så köpte mamma hårfärg til mig så nu har hon fixat det till mig, ska snart gå och skölja ur det. Hoppas resultatet blir bra. kommer blid på det sen, tror jag.
Ikväll blir det twilight med "gänget" sen ska vi väl sitta uppe och snacka ett bra tag hoppas jag. och i morgon ska jag upp tidigt för att sälja tidningar, jag funderar ärligt på att sluta för det va typ bara kul dom första gångerna man gjorde det och nu har det blivit jätte tråkigt. Om vi slutar så tror jag nästan att vi tjärnar bättre på det andra jobbet än på att sälja tidningar!
men vi får se, jag ska snacka mer med pernilla om det.
Och jag tror att jag har fått lite sommarjobb på preem, ska iväg och prata med mats om det! så det får vi hålla tummarna på.
men nu är det dags för mig att skölja håret så måste dra
Puss/ Jessica

Kommentarer
Postat av: Pernilla Oscarsson

Var glad att du inte blir väckt med grytor ock sådant! haha!

2009-03-27 @ 19:17:14
URL: http://pernillaoscarsson.blogspot.com
Postat av: Pernilla Oscarsson

Men fan de e bra omväxling o radera sånt hmpf xD

2009-03-27 @ 19:51:31
URL: http://pernillaoscarsson.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback