260309

2009-03-26 @ 18:55:52
Hejsan
Lite kortfattat om min dag.
gick upp 06:50..puh. jag kan ju säga att det finns roligare saker att göra istället för att gå upp en kall morgon och gå till skolan när man kan ligga i en varm och skön säng. Men var ju tvungen att gå upp. kom till skolan lite sent och när jag gick in på lektionen så hade dom redan gårr igenom läxan, HE HE jag slapp göra det (y)
gjorde väl inte så mycket förutom att jag satt och kolla på klockan rätt mycket, den lektionen är ganska dryg, men ibland är den rätt kul. Jag har beslutsångest just nu, för jag vet inte om jag ska ha Italienska eller Tyska i 2an. för italienska är väl ganska, hyfsat kul men sen är det väldigt svårt och jag vet inte om jag ska ge det en chans eller inte och börja på Tyska steg 1 isället "/ . Idrotts provet kommer nog inte bli så svårt hade teori idag och fick ett papper med frågor på och de var på ett ungefär sånna frågor som kom på provet, jag kunde det mesta så de blir nog iaf ett G på det.
Åt hamburgare med pommes innan, det var väldigt smarrigt + så var jag väldigt hungrig med för det var inte så god mat i skolan, tror de var något med korv/curry gryta.

I morgon får vi nog reda på historia provet. jag är lite nervös för jag tror inte det gick så bra, eller de gick väl bra men inte så bra som jag vill. Men jaja man får ju skylla sig själv om man inte pluggar så mycket på det.

jag funderar på att klippa mig snart! men jag vill typ göra en sån page som är kort i nacken och så blir det längre framåt, men jag vet inte om jag vill det eller inte för jag har sparat till långt hår nu och vill ha de så ett tag, men sen vill jag ändra på det för att göra något annolunda, men jag vet inte "/ får se hur det blir med det.
sen har jag hittat en ny mobil jag vill ha :). meeen jag får inte byta förrän den 30/11. jag orkar väl inte vänta tills dess men jag får väl göra de, men om jag väntar så länge så kommer det att komma en annan mobil som jag vill ha fast det gör väl inget, men jag vill ju ha den mobilen nu.

det är då denna mobilen jag vill ha. den verkar vara bra, sen är den snygg ;)



Men nu ska jag kolla på tv så vi hörs i morgon
Puss/ Jessica

Kommentarer
Postat av: Pernilla Oscarsson

Nej du skojjar med mej? :O haha

2009-03-26 @ 20:58:03
URL: http://pernillaoscarsson.blogspot.com
Postat av: sophia

sv: jaa, lite var pga det, men det har hänt lite andra saker också,kan säga på msn <3

2009-03-27 @ 09:14:45
URL: http://lifeofsophiacaswell.blogg.se/
Postat av: sophia

fan vad fin mobil! :D

2009-03-27 @ 09:17:15

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback