250309

2009-03-25 @ 19:32:55
Hej igen
Förra inlägget var rätt onödigt så tog bort det. Dagen idag har varit rätt bra om man bortser från datorkunskaps provet vi hade idag, kommer ej skriva så mycket om det för då blir jag bara irreterad. När jag kom hem så säger pappa till mig
att jag skulle köra upp till mamma och köpa mjölk! han kunde ringt så hade jag inte gjort av med mer pengar för bensinen. men jaajaa fick ju köra upp dit, fick en pilates skiva av mamma (y). Inte för att jag kommer använda den men den kan ju vara bra att ha fallifall men glömt att köpa en present till någon ;)

Har tränat på mina italienska glosor lite, kan dom rätt hyfsat, får träna mer sen + att jag ska öva på texten också men den var inte så lång så de är ingen fara där. sen ska jag snart göra smoothie :)
det är mycket gott och rätt nyttigt tror jag "/ men skit samma om de är nyttigt eller inte. DET ÄR GOTT!
sitter och lyssnar på Marin Raven med Spit Ypu Out. en mycket bra låt, men alla hennes låtar är bra. lyssnade nästan nyss igenom Kims nya album. Det får en stor tumme upp av mig!
Jag känner att jag inte har så mycket mer att skriva ner idag. men ska gå och klaga på Mhattias att vi ska baka eller nått, de är alltid gott med något till smoothien


Figge kom och hälsade på mig innan när jag gjorde italienska. Så jag
passade på att ta lite kort på oss :P,
men jag älskar min kisemis <3



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback