240309

2009-03-24 @ 16:23:00

hej hopp
vädret är fint men det blåser väldigt kallt. ONÖDIGT! var ute och gick med chilli i morse och ja man blev lite lätt förfrusen i händerna och ansiktet när det var motvind. Men det får ju gå eftersom chilli måste ut. En av nackdelarna med att ha hund, man måste ut med dom när det är skitväder. Men jag älskar honom ändå.
Mötte kajsa och emma vid willys för att köpa godis ( jag vet busigt gjort av oss ) men vi ville ha de för vi skulle kolla på film i typ 2 timmar och så kände vi att, hum.. de hade ju inte suttit fel med lite godis till filmen, men ack o ve så fick vi inte ha något godis, men vi åt det sen och det var mycket gott!
Efter filmen så kan man ju säga att jag hade träsmak i The Behind! usch så ont de gjorde, men de gick ju över som tur va.
kollade på när Linn och Ulle spelade upp i matsalen. Dom var mycket bra (y), jag är stolt. Jag och Kajsa hade typ tänkt att vi kanske skulle ställa oss upp när dom var klara och skrika på Linn, men vi gjorde de inte för de hade kanske varit lite pinsamt för Linn men jaajaa de har varit skoj annars :)
på hiostorian så kollade vi på film...IGEN, fast det var inte så länge, sen ska vi nog få reda på provet nästa lektion. hoppas på ett G.
pratade med syon idag, de där med språk och allt sånt, och jag är tvungen att ha språk, men jag vill verkligen inte ha de ALLS. och så sa hon att jag skulle fortsätta med italienska steg 2 men jag har inte så stor lust med det!
å andra sidan vill jag inte gå själv på tyska heller. så jag har lite beslutsångest. hjälp mig någon. men vi kan ju hoppas att de löser sig på något vis, hur vet jag inte men vi får väl se hur de blir.


I mon har vi ännu ett prov! -.-' palla med prov fan! har det i datorkunskap, är väl inte så svårt tror jag, ska bara räkna ut lite på exel men ändå. kan dom inte ge sig med sina förbannade prov? ( SH linjen är jobbig ) vet ej om jag ska öva på det eller inte, har ju fått hem ett papper som vi kan träna på så får se om jag gör de senare ikväll, jag ska också börja på idrotts frågorna *PUST* jag tror där va 62 stycken så de är ju bara att börja göra dom för har prov i det nästa vecka....så jag funderar på att skippa BodyBalance ikväll och göra lite läxa så den är klart så jag slipper göra den i helgen. men jag vet inte, men antagligen så blir det att jag skiter i BodyBalance + att mitt månadskort har gått ut och jag vill inte lägga pengar på det för jag har inte så mycket.

och de påminner mig om att jag måste ner till banken ochtyp sätta in alla mina mynt! det får jag ej glömma


nu känner jag att jag har skrivit av mig lite grann, det är ju inte så viktiga saker men de är iaf något.

Kram/ Jessica


Kommentarer
Postat av: andrea

Tack bby :) <3

Haha, jag kände också att den kanske var lite väl töntig. Men det känns ändå som en film som man borde ha sett x) Och den är faktiskt ganska bra :$ haha! <3

2009-03-24 @ 20:17:43
URL: http://mysweetdiary.blogg.se/
Postat av: Pernilla Oscarsson

Hur fan hinner du med allt på en liten ynka morron? ut med hund, o köpa godis? jag hinner knappt vakna ffs.

2009-03-24 @ 23:14:51
URL: http://pernillaoscarsson.blogspot.com
Postat av: Pernilla Oscarsson

Hur fan hinner du med allt på en liten ynka morron? ut med hund, o köpa godis? jag hinner knappt vakna ffs.

2009-03-24 @ 23:15:12
URL: http://pernillaoscarsson.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback