230309

2009-03-23 @ 18:33:14

hej kära blogg
gick halv 8 och tog en snabb dusch och sedan blev det ut en långrunda med chilli och mamma. Det var mkt skönt att få komma ut, vädret va rätt skönt också. stack till skolan och hade matte vilket var väldigt drygt. Jag tycker mycket illa om matte för jag förstår mig inte på det och kommer verkligen aldrig göra det heller, jag menar vad ska man för nytta av phytagorassats när man blir äldre jag förstår inte det. Efter det hade vi håltimme så jag Lina och Emma gick till skotten för Lina ville ha ett äpple. jag köpte inget, bra av mig tycker jag, hade annars pengar med mig och när jag har det så blir det oftast att jag köper godis, men de gjorde jag inte. Fast jag köpte en ostfralla i skolan men de är väl inte så hemskt onyttigt? eller...
hade geografi, var väl som vanligt, började göra lite på frågorna till porvet, men kom inte så lång, men ska göra det i helgen och så ska jag göra frågorna till idrotten. USCH det blir mycket plugg i helgen.

jag hatar måndagar om vi nu går in på något helt annat! varför kan man då fråga sig?!
-
Jo de är för att vi börjar skolan 10 och "slutar" kl 2 förutom dom som går italienska då, för vi ska sitta kvar i skolan 1,5 timme innan vi börjar igen! jag tycker inte om det  ALLS. men jag får väl försöka uthärda det.

fick G+ på italienska provet. HÖHÖ, de kunde gått bättre men jag orkade inte lägga ner så mycket tid på det så har mig själv att skylla.


Mina fötter eller stor tår har väldigt ont! skorna har skavt upp dom lite grann! DUMMA SKOR.

nej jag ångrar att jag sa dumma skor, men de va ju lite onödigt att de skulle bli så för jag vill ju ha dom i morgon också, men så blir det icke...

NUUUU ska jag göra engelska glosor och sen ska jag och Mhattias kolla på Scary Movie 1, 2 eller 3 vet ej vilken ännu, men de kvittar för alla är lika roliga.

Puss&Kram / Jessica


jag har snart läst ut denna boken! den är så himla bra... jag rekomenderar att alla ska läsa denna. DET ÄE EN ORDER!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback