170309

2009-03-17 @ 15:55:32

Sohosan.
va på SkoDon nyss, jag bytade inte skorna utan tog ett tillgodo kvitto istället, lite synd för gillade dom skorna, men sen är de lite onödigt att byta dom om de skulle bli likadant igen. Men nu när jag har de kvittot så blir de inte så dyrt, de är ett + i kanten (y)
nu ska jag snart gå och göra Italiano, har snart prov och jag känner på mig att de kommer gå sådär, men hoppashoppas.
kollade på film på historian idag, va rätt slappt men sen är den lektionen bara 40 min ( tror jag ) Nu ska jag hämta lite ved för de är lite smått sådär kyligt i huset.
Puss / Jessica


Kommentarer
Postat av: andrea

Men hallå? Varför har dom köpt in ett par skor som går sönder? :O haha xd Men bra med tillgodokvitto (Y) då blir det nst som gratis när du köper ett par andra skor, det är bra :D

2009-03-17 @ 17:28:04
URL: http://mysweetdiary.blogg.se/
Postat av: andrea

Fredag? Inget speceillt inplanerat :) Hurså bby?

2009-03-17 @ 18:50:54
URL: http://mysweetdiary.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback