140309

2009-03-14 @ 18:38:54
efter väldigt mycket bråk igår fick jag äntligen somnar, men de var vid 3 på natten ungefär så man kan säga att jag inte fick så mycket sömn!
gick upp vid halv 9 efter mycket omsomnande. sålde tidningar med linn. Åkte sen hem till linn för frukost :) det var mycket gott. sen ville vi åka och "shoppa" så åkte ner till stan och kollade lite på offside, kollade efter klänningen som lina berätta mycket om men jag hitta inte den "/.
åkte vidare till skodon, var där i typ 1 timme kanske, var till och med lite längre xD. hittade på par skor jag vill ha båda kostar 400 kr. men köpte inte dom för vet inte vilket par jag ska välja...hum, och efter mycket velade köpte linn två par skor (Y) dom var mkt snygga. vi borde köpa skor oftare Linn! ...åå det ska vi nog göra också, en gång i månaden var det vi sa va? :P


melodifestivalen ikväll med linn och kajsa :) <3 mycket mys på det, Twilight efter det , LINN du skulle bara våga kritisera den ;) hehe...nu ska jag äta äcklig pizza som jag verkligen inte är sugen på alls!! USCH på pizza idag
/Jessica

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback