3/6-09: Nu är den kommen

2009-06-03 @ 14:01:58
Shola hoppsan

nu var det ett tag sen jag uppdaterade, men det beror på att jag inte har haft lust att skriva något och sen har det väl inte hänt så mycket kul. Men nu har det hänt en kul sak och det är att poolen har kommit idag :)
Ska börja mäta ut var den ska vara och börja gräva lite sen när pappa har kommit hem från jobbet....ÅÅÅHH vad jag längtar tills den är uppe, det kommer bli mycket baande i sommar! Alla är inbjudna att komma och bada om dom vill, fast inte alla, bara dom jag tycker om.
det är inte så mycket nu...men vänta bara tills den är klar! :D


Slutade tidigare idag för att vi skulle kolla film på matten, sen skulle vi inte göra så mycket på datorkunskapen så jag gick hem. Fick med mig en lapp från datorkunskapen, så ska fixa den sen och lämna in den till henne så är det fixat, sen är det inte mer läxa eller inlämningar för min del!
om 8 dagar är det sommarlov. Det är så otroligt skönt att vi får slippa skola, läxa och massa inlämningar i 2 månader.

Men nu har jag inte mer att skriva, ska nog börja med dendära inlämningen så den blir klar någon gång.


Kommentarer
Postat av: Pillan

Du gillar mej, erkänn! Så jag kan desfinisera dej i sommar. Och nej fråga inte vad ordet betyder för de vet jag inte själv, säkert nått hel mobbad. Men kom int på vad de adnra orden jag ville skriva hette :D

2009-06-03 @ 19:00:24
URL: http://pernillaoscarsson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback