knarklåt

2009-07-04 @ 13:23:19

Veckans knarklåt har varit need med Hana Pestle.
tänka lägga in texten till låten bara för att den är så bra.



I'm not quite sure how to breathe without you here
I'm not quite sure if I'm ready to say goodbye to all we were
Be with me
Stay with me
Just for now
Let the time decide
When I won't need you

My hand searches for your hand
In a dark room
I can't find you
Help me
Are you looking for me?

Can I feel anyore?
Lie to me, I'm fading
I can't drop you
Tell me, I don't need you

My hand searches for your hand
In a dark room
I can't find you
Help me
Are you looking for me?

Etch this into my brain for me
Tell me, how it's supposed to be
Where everything will go
And how I'll be without you by my side

My hand searches for your hand
In a dark room
I can't find you
Help me
Are you looking for me?

My hand searches for your hand
In a dark room
I can't find you
Help me
Are you looking for me?   


Kommentarer
Postat av: Pillan

lille du va? Tror du på de själv? xD Min mössa ska inte bli inramad. Den ska bo hos MAAAJ :D MOHA! Fast du kan få ett kort på den istället! Så aknske du blir lite glad?

2009-07-04 @ 20:34:44
URL: http://pernillaoscarsson.blogg.se/
Postat av: Pillan

Hm, Leggins e de nog allt, men jag TROR att den där "klänningen" jäntligen bara e en tröjja eller nått. Har tragit ner den ganska mycket för att de ska se ut som en klänning xD haha. Men vad vet jag, de kanske e en sådan tant klänning som slutar ovanför röven xD.

2009-07-13 @ 14:30:33
URL: http://pernillaoscarsson.blogg.se/
Postat av: Pillan

Ahmen du e ju en klänning hela du så de e ju inte så konstigt höhö xD Hey du, palla att du inte länkar till din blogg ditt kött :D

2009-07-13 @ 15:31:00
URL: http://pernillaoscarsson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback