En massa bad

2009-07-03 @ 18:39:27


Nu har dessa två brudarna varit och badat hemma hos mig hela dagen. Det var mycket trevligt, ikväll ska vi vara hemma hos någon och kolla film och ha en allmän tjejkväll. Var är vi ikväll?
I morgon är jag ensam hemma hela dagen och natten, så det blir spakväll hos mig då.
Dom bjudna är Linn, Karin, Kajsa och Maria, det vanliga gänget. Det ska bli mysigt, men är det någon som vill äta mat med mig på kvällen? det är ganska tråkigt att äta ensam liksom.
Nu ska jag ut och gå med snutt
Puss

Kommentarer
Postat av: ammizz

sv: Okej, sjukt söt! :D



Rösta gärna på mig i tävlingen i mitt senaste inlägg så har du chansen att få ta del av priserna!



Kram :)

2009-07-03 @ 19:57:53
URL: http://ammizz.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback