Jag hittade klippet!

2009-08-30 @ 16:51:04

Jag har letat väldigt länge efter dethär klipper på YouTube. När jag äntligen hittat det så har dom tagot bort ljudet på hela klippet, förstår ni hur besviken jag blev, men som tur var så hittade jag det på jesper.nu eller vad det nu heter.
Klippet är Sagan Om De Bannlysta del 2.
Linn&Karin jag vill att ni kollar på det, för det är så jävla roligt 'Nu lägger du AV!' jag tror jag dör av skatt
Kolla in det, ni kommer inte bli besvikna, fast det beror ju på vad ni har för slags humor ni har
Puss

http://www.jesper.nu/jtube/Parodier/23333-Sagan_om_de_bannlysta_Del_2/
Enjoy


Kommentarer
Postat av: Karin

"Nu lägger du AV!"

Hahaha xD



"Jaaag haaar striiing!"

2009-08-30 @ 17:34:44
Postat av: Linn

HAHA !

"Det var en gång en fluga som var bortflugen. Han hade flugit bort" HAHA xD



Nae! Den var bra.

2009-08-30 @ 17:36:35
URL: http://martinssoon.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback