Back to school

2009-08-18 @ 17:55:24

Hej på er som läser :)
Första skoldagen idag och det var rätt hyfsat. Vi började med att sammlas i vårt nya "hemklassrum" Där vi satt och snackade om allt med alla, fick även schemat och är ganska nöjd med det, förutom på fredagar för då slutar jag 15:20 och fredagen är typ helig och då ska man inte sluta sent, så jag funderar på att ta bort den kursen och välja en annan, men vi får se hur det blir med den saken senare.
Efter det så gick vi till matsalen för att äta och när vi kom in så fick vi alla en chock! dom hade gjort om i matsalen, det såg mycket fräschare ut men inget av det dom hade gjort matchade, lite synd eftersom dom hade gjort om, kunde fixat lite mer med att försöka matcha sakerna istället för att bara välja lite saker och sätta ihop det sen och så får det bli som det blir. Vi började även lite smått med psykoligi och vi har verkligen fått en väldigt snäll lärare som undervisar i det ämnet, är nöjd med henne.

Efter skolan stack jag hem och packade ihop lite kläder och körde hem till Kajsa, för vi skulle ut i "naturen" och foto lite grann. Kajsa hade redan spanat in ett gammalt hus där hon ville foto så det fick bli det stället. Kom dit och fixade så man kunde stå ordentligt, det är ju inte alltid så kul att sjunka ner i gräset när man har klackskor. Efter 1.5-2 timmar så stack vi hem, blev nog rätt bra bilder, får se sen när jag får dom av Kajsa.
Tack för en kul eftermiddag honey!

Nu är det dags för mig att gå en runda med Chilli
Puss


Kommentarer
Postat av: Kajsa

jag har faktiskt inte lagt in dem ännu! men det blev ca 55 ordentliga bilder :D

2009-08-18 @ 19:21:16
URL: http://thelionandlamblove.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback