No More Newspaper!

2009-04-05 @ 17:02:27
Hellu
gick upp 9 idag och körde till Shell för att möta Linn, fixade allt med tidningarna så det är klart nu! så J*VLA GÖTT nu slipper jag gå upp tidigt på morgnarna ( stavas det så? )
men när jag kom hem så åt jag lite frukost och sen gick jag och la mig vid 12 tiden i mammas säng för jag var lite trött och jag hade bara tänkt att sova ett litet tag, en timme eller så men så blev det inte alls för jag sov till 3 vilken brådar så gott. För vi har prov i geografi på torsdag och jag hade tänkt att jag kanske ska börja plugga på det men så blev det inte.
Jag får göra det i morgon istället, börjar ju inte förrän 12:40 för vi har ingen matte lalalalala det är ganska chill, ska kolla på någn föreläsning på geografin sen ska jag hem och göra något och sen tillbaka igen för att ha italienska -.-

ska äta nere på eva-lenas ikväll (y) ska bli mycket gott, men jag skulle viljat ha pizza men så blev det inte.
nu ska jag ut och leka med chillbillibus
Puss/ Jessica

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback