kladdkaks recept

2009-04-07 @ 09:33:28
Hejsan
klockan är nu 09:28 och jag börjar inte skolan förrän klockan är 13:15! det känns rätt skönt, på engelskan ska vi ha hörövningsprov och historian är det väl de gamla vanliga (skriva och lyssna) ganska lamt,
klockan 16:00 idag ska jag iväg och klippa mig, och jag tror att det kommer bli ganska snyggt, ska klippa en page, som Emma har gjort det fast jag vill ha det längre där framme! annars tänker jag inte göra det..
Och till engelskan i morgon så ska alla baka något och så blir det typ en tävling av det...jag behöver ett bra och väldigt gott recept på olika kladdkakor för jag hittar inga på internet som verkar vara riktigt mumma, vi får se vad jag gör Linn kommer nog och hjälper mig, och antagligen blir det nog bara en vanlig kladdkaka, men jaja då har vi aif bakat något.

Mamma kom hem nu så ska äta frukost nu :) 
Puss/ Jessica 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback