300409: Valborg

2009-04-30 @ 17:05:20
Helluu
Sitter och lyssnar på ain't no stressing med......jag kommer inte på vad dom heter men låten finns med på Step Up 2 soundtracket. Mycket bra låt. Jag har läst ut engelska boken och det betyder att det finns en väldigt glad Jessica i sitt rum och tänker att det är en sak mindre att göra i helgen!
Jag har ont i min fot, men det beror på att jag tog in tvätten innan och så såg jag inte för att alla kläder låg typ för ögonen och så rätt som det är så bränner det till i foten och så tänker jag VADFAN VAR DET ?!....ni kan aldrig gissa det så jag tänker skriva ner det nu. Det var en fucking humla, men sen är det ganska synd om humlan som fick typ hela min vikt över sig "/ men jaja men nu hoppar vi över det och går över till en anna sak som jag är ganska glad över.
Jag har liksom börjar märka att mina byxor har börjar bli lite för korta för mig och det är för att jag har växt till 1.55 cm nu *happyhappy* så alla skolsköterskor kan dra med sina dumma kurvor och allt snack med att jag inte kommer växa mer för jag fick min mens så tidigt! Piss Off fuckers.  hehe
Fredrik och Robin är här och ska sova övet tills i morgon för det är ju valborg och man kan ju säga att dom tycker om att elda, fast inte på pyroman sättet. Sen ska Malin, Emma, Filippa och Danne också komma hit, hinner inte träffa dom så mycket men vi får ta igen det en annan dag. Ska snart äta och sen blir det till standen med dom bästa <3 ska grilla korv och marshmellows ( stavning ) mycket mysigt, Kajsa om du kommer så ta med kameran. om du vill då asså.

men nu ska jag sticka och köpa mini baguetter till maten
Puss/ Jessica

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback