270409: Vadå en vulkan?

2009-04-27 @ 16:19:12
Hej vackra väder.
För tillfället är det 23 grader i skuggan, och det är ganska så varmt och skönt.
Idag vaknade jag kvart över 6 för jag kunde inte somna, men det gjorde inte så mycket för skulle ändå upp halv 7 men ändå kvart över 6 är ganska så tidigt, gick upp och gick ut en runda med Chilli direkt, åt en snabb frukost och packade ihop dom sakerna jag skulle ha med mig till utflykten, det bestod av en banan ( som jag inte åt ) ett äpple, vatten och godis. Var vid skolan runt 8 för vi skulle träffas kvart över, vilket inte behövdes för bussen tog en jävla tid innan den kom.
Åkte buss ungefär en timme och sen stannade vi för att fika lite, gick en runda för att sen åka buss igen till ett annat ställe för att gå en kilometer till en sjö och kolla lite, sen gick vi tillbaka igen och åkte bussen igen i typ 5 minuter för att kolla på något som skulle vara en vulkan, men jag såg inget och tror ingen annan gjordet det heller. Rätt onödigt men Gunnar ville väl visa det antar jag. sen åkte vi hem igen, ganska skön dag förutom att jag har fått skoskav på lilltårna.

Kom hem och packade upp alla mina saker. Tog med kameran också och den visade att jag hade tagit 140 bilder eller nått sånt, men jag tror inte att alla är så bra så får radera dom sen när jag har lagt in dom, lägger nog ut några här sen och så kommer det ut fler på bilddagboken. Ska nog hem till Linn sen för att hennes granne ska "hjälpa" mig med min moppe :)
Nu ska jag ut och leka med Chilli, sen ska jag nog ta lite att äta, magen kurrar litegrann
puss/ Jessica

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback