210409: anledning till att vara sur

2009-04-21 @ 12:11:32
hejsan på er alla
I morse vaknade jag vid 9 och 29 över fick jag ett sms och i det smset stod det att vi skulle ha samhälle iaf, man kan ju säga att jag blev lite stressad för jag hade planerat vad jag skulle göra i morse, eftersom vi nu började lite senare hade jag planerat att sova lite längre och sen ut och gå hälsansstig med chilli och äta frukost i lugn och ro, men NEJ så blev det inte för vi skulle ha samhälla lektionen ändå. Så jag står där och skicka sms till Fillan, Karin och Maria att vi har lektionen ändå, men sen ringer Linn och säger att vi inte ska ha den ändå för det var inte tillräckligt med elever, så jag fick ringa som och säga att det inte blev att vi hade lektionen ändå. Det är nog ganska många som blev låte smått sura på det. Men jag ska nog inte skriva mer om det för jag blir bara sur igen!

Linn kom hit innan och gick med mig och Chilli, blev inte hälsansstig p.g.a. skolans fel typ.
När jag kom hem så gjorde jag en smoothie och började plugga på NK frågorna, som jag kan säga inte är så kul, har suttit i 1½ timme men inget har fastnat... så jag är lite frustrerad för tillfället och det känns som om jag kommer vara det hela dagen med, så när jag kommer till skolan så är ni lite förvarnade så säg inget som jag kommer bli sur över eller så...huumm. Börjar om en timme ungefär, ska ha engelska och jag tycker nästan att vi ska få läsa lite i boken som vi har fått! fatta vad svår den är, mycket konstiga ord i den men det får väl gå. Sen blir det till att köra hem och träna mer på NK:n och sen ska jag och Linn ivägg och jobba idag! Första dagen nu... fatta vad det ska bli kul :) Det blev pengar,pengar,pengar i plånboken. Nu när vi är inne på jobb så har Mats fortfarande inte sagt någonting om preem vilket jag tycker är ganska jobbigt för jag vill ju veta om jag ska jobba där i sommar eller inte, för annars måste jag söka någon annan stans ju, och det kommer ju inte bli det lättaste för det är nog fult på dom flesta ställena. men jaja
nu ska jag inte sitta här och babbla mer. ska nog gå och läsa lite i engelska boken.
Puss/ Jessica

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback