020409

2009-04-02 @ 21:05:25
Yoo everybody
Hade idrottsprov idag, det var ganska lätt och jag pluggade inte så mycket, det var sånt som man bara kan på ett ungefär. Med det är så skönt nu när ett till prov är över. Nästa vecka är det engelska hörövning och så är det geografi prov med och jag känner på mig att det kommer vara rätt svårt så jag ska börja plugga redan nu i helgen så jag får bra betyg.
Kajsa kom hem till mig och åt idag, det var jag som lagade maten och rätten blev spagetti och köttfärssås, MUMMA!
efter vi hade ätit så gick vi ut med Chilli nere vid lagan och så tog vi en massa kort, så var vi påväg ner till lagan och så sitter det en katt ute på åkern och så får kajsa värsta flippet och springer ut på åkern för att ta kort på katten. från min synvinkel såg det väldigt roligt ut synd att jag inte filmade det. Men jag tog ju kort så jag har ett litet minne av det ;).
Sen kom Linn också, så gick vi en lite längre runda men så var det något som small till och Chilli-Billy-Bus blev livrädd och började darra en massa och vägrade gå så jag fick bära honom en bit. Stackars liten

Sitter och kollar lite halvt på Lyxfällan, fyfan vilka skulder det paret har! att dom inte förstår att dom har problem. OMG
Jag har fått jobb på tidsagar nu mellan 16:00 och 21:00 :) ska sälja bullar och glass och en massa annat på en auktion i Våxtorp. pengarna är väldigt bra enligt mig :D, så nu har jag bestämt mig för att inte köpa onödiga saker om jag nu ska köpa min systemkamera vilket jag kommer göra när jag har fått ihop pengarna. och det kommer nog inte ta så lång tid innan det händer.

Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och kolla på Medium
nattinatti/ Jessica

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback