Mer träningsvärk på G

2010-03-10 @ 15:07:11



Just nu sitter jag och försöker få in italienska glosorna vi har till i morgon. För tillfället går det ganska bra. Kan 21 glosor av 47. Förstår inte varför det ska vara så många? Man kommer ändå inte komma ihåg alla. Men det är väl bara att träna på antar jag (fast jag känner att snart kommer min hjärna hamna på väggarna, för att den överarbetat sig). Sen kan jag med nöje säga att jag var på mitt första BodyBalance pass på typ forever! Det var en riktigt skönt och ska gå igen på torsdag. Ska även prova på BodyStep ikväll. Ska dit med Linn och Karin. Får hoppas att jag klarar mig därifrån levande. Har ju hört lite grann om vad det är för slags träning av L&K. Tror det kommer bli en härlig "painkänsla" De gillar vi!



Kommentarer
Postat av: Karin

Tagga tagga BodyStep-svett :D

Bara för att du har blivit så träningstaggad har jag också blivit det, typ xD Haha!

2010-03-10 @ 16:33:23
URL: http://karinannalinnea.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback