Värre kan de inte bli

2010-01-13 @ 16:10:04

Vi har geografi prov i morgon, som jag inte kan så mycket på, ett arbete i samhälle som ska vara inlämnat nästa vecka, italienska prov + en massa läxa, historia läxa till i morgon, engelska glosor nästa vecka, svenska boken nästa vecka, naturkunskaps prov, och för att göra min dag ännu värre så blev min italienska lektion flyttad från onsdagen till tisdagen kl 08:45- 09:40. Detta suger, för har en fet håltimme innan jag börjar lektionen efter det för att sen sluta för dagen. Jag tror jag kommer bryta ihop snart, grina nästan innan för de är så otroligt mycket att göra. Hjärnan jobbar för fullt dag ut och dag in, ingen vila.
Måste dra, skolans prov och läxor kallar :'(



Kommentarer
Postat av: EMMA SVAHN » ' pictures ' «

det kan man lugnt säja.. man blir jätte deprimerad av denna skiten:(

2010-01-13 @ 16:26:39
URL: http://behindthecamera.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback