Intervju, Kalas, Övningsköra

2010-02-28 @ 18:28:05
Nu är jag riktigt trötter. Var iväg innan på anställningsintervju. Det kändes som det gick bra. Vi skratta och prata, men jag känner även att detta jobbet stämmer överens med mig. Det passar mig att hålla på med sånt, så jag hoppas verkligen att jag får det! Men det återstå att vänta och se nästa vecka, när dem antingen ringer eller skickar mail och berättar beslutet.
Efter intervjun stack vi och fira Nichole ett tag. Från oss fick hon ett presentkort på Guldfynd. Hoppas hon tyckte om det, men hon har viljat ha en klocka där så nu kan hon ju köpa den :)
Har öven övningskört idag, både fram och tillbaka. Det gick bra i vissa stunder och ibland inte så bra. Hade stor lust att börja böla och sparka mig ut bilen och byta plats med mamma. Jag blir alltid så himla nervös när andra bilar kör bakom mig och sånt shit. Men egentligen ska jag inte bry mig om det. Dem ska ta hänsyn till övningskörare! Inte för att någon gjorde något, men ändå.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback