New equipment to the camera

2010-04-03 @ 18:18:43

Nu har jag beställt hem min påskpresent. Det blev lite ny utrustning till min fina kameran. Ett nytt stativ 46-135 cm och två reflexskärmar, en guld och en silvrig 80 cm i diameter. Detta blev sammanlagt 498:- och det är ju inget pris att klaga på. Jag beställde från hem hemsidan tvspelsweb.se. Ni som tycker om att fota, gå in på denna sidan. Det finns otroligt många bra och roliga tillbehör till din kamera. Jag har själv suttit inne på sidan i en timme nu, och bara tittat.

 
    


Kommentarer
Postat av: Karin

Sv: Visst är hon? ^^ Sötaste! Hon är så himla pytteliten så man knappt kan tro det!



Och naaajs med nya grejer till kameran (Y) We like reflexskärmar :D

2010-04-03 @ 19:33:04
URL: http://karinannalinnea.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback