Natti-Natti

2009-09-02 @ 21:44:28

Nu har jag gjort om min blogg igen. Vet inte riktigt om jag är nöjd, men jag orkar inte fixa till den så noga för är dödens trött nu! så jag ska snart gå och nanna sängen, but there is still one thing i need to finish, och det är att träna på glosorna igen -.- dom har fortfarande inte gått in i huvudet på mig! Träna som ett as den sista halvtimmen innan jag går och lägger mig är vad jag får göra.
Jag fasar öven inför morgondagen också, för det kommer bli en rejält jobbig dag. Varför nu detta kanske ni undrar och det är för att jag börjar klockan 08:00 och går till 16:30! Nu är jag trött och tänker stänga av datorn, ta på min pyamas, bädda ner mig i sängen, kolla glosorna och sen ska jag äntligen få en god natts sömn! (hoppas jag)!
Godnatt och sov gott! :)
Puss på er


Kommentarer
Postat av: Linn

EY. Förstora texten på din blogg! xD



Måste fan ha det inzoooomat på 150% för att orka läsa x) haha

2009-09-02 @ 23:00:22
URL: http://martinssoon.blogg.se/
Postat av: Kajsa

SV: för det första .. skrev jag härmat inom "" och för det andra har du tagit 2/3 av mina ord! och visst du kanske mår skit, men det är ett fritt land, jag får säga saker när jag vill!



OCH JAG KANSKE OCKSÅ MÅR SKIT, KANSKE INTE GILLAR ATT DU "HÄRMAR" MIG NÄR JAG HAR PMS!

2009-09-04 @ 12:37:37
URL: http://thelionandlamblove.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback