Han är hemma!

2009-09-01 @ 14:17:39


Nu har min älskade bror äntligen kommit hem! Gud vad jag har saknat honom, har inte träffat honom på typ en vecka för han har varit på nått läger. Nu när jag kom hem från skolan så stod han där och jag får världens bamsekram av honom ( han har nog skanat mig mig med ) sen har det var varit väldigt tomt här hemma nu ett tag, men nu så låter det väldigt mycket igen för han sitter och spelar gitarr på högsta volym, men för tillfället har jag inte så mycket emot det och planerar inte att springa och skrika på honom för det känns bara bra att han är hemma och väsnas lite grann, bara onödigt om jag skulle bli sur på honom första dagen han har kommit hem. NÄ! det får väntas med att skrika på lillebror, fast om han kommer fortsätta såhär hela kvällen så kommer jag nog skrika på honom för det låter inte alltid så bra när han spelar.

 
Till ett litet tråkigare ämne (skolan) så måste jag gå och göra läxa, hade tänkt att börja med Idrotten och sen gå över till att hitta något man kan skriva om i Historia.
Puss på er

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback