Håltimme

2009-09-11 @ 12:50:46


Sitter här och äter nudlar. Är hemma nu en runda på håltimmen, som är i 2 timmar eller nått sånt. Håller på att leta efter en bra och en dålig bild som jag har tagit för det var läxan till FOTON idag. Har hittat bilderna också så det är bra! Slipper man göra det i sista sekunden. Hade tänk att börja med historia arbetet också så det är påbörjar. Det ska vara inne nästa vecka på tordag och jag har bara skrivir Rubriken och det är ju inte så värst långt så ska se om man kan hitta lite fakta om det.


Var ute i går eller förrgår och tog lite bilder ppå Chilli. Vissa blev bra och vissa blev helt jätte konstiga. Tänkte lägga in några bilder på honom.








Angående headern! jag ska fixa det, men jag har inte orkat för har haft annat att göra.
Puss på er


Kommentarer
Postat av: ♥ sophia

ååh dom på chilli blev så bra!!

2009-09-11 @ 18:07:18
URL: http://lifeofsophiacaswell.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback