Huvudvärk x 10

2009-10-20 @ 14:36:58

Hellu
Jag kan inte säga att jag mår bättre. Vaknade halv 7 i morse av att jag hade extremt ont i huvudet, och det snurrade väldigt mycket fastän jag låg i sängen. Gick upp och satte mig i köket och började gråta. För det gjorde så ont och det var en enormt obehaglig känsla. Gick och la mig i sängen igen och försökte lugna ner mig, men det gick inte så bra. Mamma kan ner ett tag därefter, så jag gick upp med henne och drack te tog tre olika tabletter och gick och la mig och vaknade igen halv 12. Mår väl lite bättre nu för tabletten har tagot bort huvudvärken.
Nu ska jag forstätta min väldigt roliga dag med att ligga i sängen och kolla på TV
Puss på er


Kommentarer
Postat av: Kajsa ♥

jag mår illa av att höra detta, tkr så jävla synd om dig <3

2009-10-20 @ 16:57:18
URL: http://thelionandlamblove.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback