Kvällen i bilder :)

2009-10-17 @ 15:03:55

Halloj :)
Igår var jag Linn och Kajsa hemma hos Karin. Vi lagade och åt vår extremt goda mat (nudelgryta som vanligt) ;) Efter maten blev det idoltittande och favoriterna blev Erik, Reza och Erika. När det var klart så började vi ta lite foto, och det är sånna foton som aldrig ska få visas i denna bloggen iaf ;). Sen började vi sminka oss lite överdrivet mycket och tog lite konstiga kort, vissa blev bra och dom kommer att komma upp alldeles snart!
Kom hem vid halv 2 eller 2, kommer ej ihåg, för när vi skulle köra hem så startade inte Linns moppe så vi visste inte hur vi skulle få hem henne, för jag hade inte bensin så det räckte men vi fick lite av Karin så Linn körde sig hem och sen åkte jag därifrån ett tag efter.
Tack för en rolig kväll! måste göras om ♥

Linn&Karin lagat mat

Apa hör inte, Apa ser inte, Apa pratar inte

Linn dansar till Michael Jackson

Kajsa&Jag, närbild på det vackra sminket ;)


Linn diggaden denna bilden så får väl lägga upp den :P

Gör mig inte illa!

Checka in hennes ass!


Säg till om ni vill att jag ska ta bort någon bild!


Kommentarer
Postat av: Kajsa ♥

total sjuka bilder, SKICKA DEM TILL MIG! ♥

2009-10-17 @ 15:18:38
URL: http://thelionandlamblove.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag vill ha ALLA bilder :D

2009-10-17 @ 15:22:04
Postat av: Pillan

EMOSAR :O :D

2009-10-17 @ 17:00:52
URL: http://pernillaoscarsson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback